2011. május 21., szombat

Tiszta Amerika!

Pár héttel korábban feladtam első amerikai megrendelésemet. Találtam ugyanis egy oldalt, ahol óriási a Swarovski kristályok választéka. Igazi kánaánt éreztem, mikor rábukkantam erre a forrásra. Aztán hosszas gondolkodás, számolgatás után úgy döntöttem, belevágok. Igyekeztem úgy válogatni a formákat és a színeket, hogy zömében újdonságok legyenek, olyanok, amiket itthon nem tudok beszerezni, mert szeretném bővíteni, színesíteni a kínálatot. 
És a héten végre megérkezett (hozzáteszem simán belefértek a 8-10 business day-be, utalás-értesítés-postázás teljesen profi)... Az egész úgy indult, hogy értesültem róla, hogy cipősdoboz nagyságú dobozban érkezett. Hát egyből gondoltam, hogy bár sokmindent várok, na de azért egy cipősdoboz... vajon hány rétegbe van betekerve a sok kincs?:)
 Aztán mikor már face to face voltunk, én és a doboz, nem bírtam magammal. Kicsit olyan volt, mintha a forró májusban ünnepelném a karácsonyt:) Minden egyes kristály külön becsomagolva, gondosan, logóval ellátott szivacsos kipárnázott dobozban. És soksoksok dobozka szebbnél szebb csillogó kristályokkal:) 
A fantáziám persze beindult, fejben már szinte mindent elkészítettem, felhasználtam és le is fotóztam:) Már csak az van hátra,hogy ezt a valóságba is átültessem!
 Hamarosan mindezt néhány fotóval is alátámasztom, addig pedig jöjjön egy nagyon kedves medál, amiből saját magamnak is készítettem, annyira szép, de egy megtalálható a Meskán is, annak, aki minél előbb lecsap rá!

További kellemes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése