2011. szeptember 9., péntek

Az én karkötőm

Többen kérdeztétek már, hogy nekem mi a kedvenc ékszerem a felhozatalból. Meg hogy egyáltalán hordom-e őket, mit mivel, satöbbi. A válasz pedig az, hogy NANÁ:) Eleve nem tudom elképzelni, hogy olyan dolgokat csináljak amik nem tetszenek. Minden egyes darab elkészítése (vagy kitalálása) közben az motivál, hogy hordható, szerethető, jól variálható legyen. Nem szeretem a harsány, csicsás dolgokat, sokkal inkább a letisztult, egyszerű kiegészítőket amik különlegesek, egyediek. Alapvetően "a több kevesebb" híve vagyok, de persze néha engem is elkap a gépszíj és akkor mindent magamra aggatok ami a kezem ügyébe kerül:) Szó mi szó van miből válogatni, sok korszakom volt már. Például az ásványkarkötők korszaka, amikor már-már az érrendszeri működésem került veszélybe, annyi gumis karkötő volt a kezemen, hogy majdnem a könyökömig elért:) Aztán volt sokfülbevalós, soknyakbavalós, extrahosszúlógósfülbevalós (ebből idén nyáron is beszereztem egy szép példányt). 

A mostani kedvencem egy olyan, ami mindenhez passzol. De tényleg mindenhez. Ugyanis a szivárvány színeiben pompázó pici szíveket fűztem fel egy állítható bőrpántra. Nem tudom miért de vonz a szivárvány. A sok élénk szín, ahogy sorba rendeződnek, követik egymást és egy egészt alkot a sokféleség. Imádom. 




Hát ez az ÉN karkötőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése