2011. december 19., hétfő

A fődíj nyertese

Sziasztok!

Eltelt ez a szuper hét is. Voltak játékok, akciók, újdonságok. Ahogy ígértem most pedig fény derül a meglepetések hetének fő győztesére, aki a már látott különleges nyakláncot nyeri meg. De aki esetleh nem látta volna, annak megmutatom most:


Összesen 198 ember volt esélyes. Elég volt egy like, egy megosztás, egy hozzászólás vagy akár egy vásárlás a Meska-boltból. A nyertes a 114-es sorszámú Tarnai Mónika lett, aki egy vásárlással került be a virtuális kalapba. Szívből gratulálok, és ha olvasod-e sorokat, kérlek jelentkezz a linadesign27@gmail.com címen. 

Mindenki másnak pedig nagyon köszönöm a részvételt!

Ezennel pedig a karácsonyi szezon végéhez közeledve felhívom a figyelmeteket, hogy az összes csomagot ami még nálam rostokol ma és holnap fogom postázni, hogy mindenkihez időben odaérjen!

Végezetül pedig azoknak, akik még törik a fejüket és legutolsó pillanatra hagyták a vásárlást íme egy karácsonyi válogatás, amit PANDARTE Dóri készített. Nagyon nagy megtiszteltetés, hogy az én ékszereimet is beválogatta ebbe az igazán nívós társaságba!

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek!
    Én kék medált és fülbevalót kaptam ajándékba :-)
    Szertem a Swarovskit :-)

    VálaszTörlés