2012. szeptember 20., csütörtök

Gasztro - Szilvás sütemény

Hát az úgy kezdődött, hogy egy ideje nagyon kívánom az édes dolgokat...
Valahogy az ősz beköszöntével egyre inkább fókuszba kerül a fahéj, és minden ami ilyen jellegű, ízű, illatú. Ez tehát adott volt, valamint egy tál szilva is, ebből kellett valamit kiötlenem. Nem akartam egy sima szilvás lepényt készíteni, valami vaníliás krémre is vágytam hozzá, így készült el a szilvás-fahéjas-vaníliás sütemény:)
A recept innen származik, én saját ötletem alapján egészítettem ki fahéjjal a pudingot, nem bántam meg:)

Persze nem bírtam kivárni, hogy meg ne kóstoljam mielőtt kihűlne, úgy is nagyon finom volt az illatát pedig legszívesebben üvegbe zártam volna, de egy nap hűtő még jobbat tett neki, úgy volt az igazi. Igen, sajnos már csak volt:(

És hogy miből lesz a cserebogár? Tessék:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése