2011. május 23., hétfő

And the winner is...

Először is szeretném megköszönni a nagy hatásfokú aktivitást! Reméltem, hogy ma meglesz a bűvös 13, de a fene gondolta, hogy már 13 óra előtt nyertest fogok hirdetni:)

Eddig csak más blogokon láttam, hogyan zajlik ez, az én módszerem a következő: egy listába szedve felírom azon kedves hölgyek és urak nevét, akik részt vettek a játékban, majd a random.org-ot hívom segítségül, amit valahogy igyekszem ide beilleszteni:)

Szóval:

1. Muhari Panni
2. Keszler Kinga
3. Kálmán István
4. Farkas Adrienn
5. Kordik Gabriella
6. Halmavánszki Diána
7. Keliger Szandra
8. Török Zita
9. Zömblik Mónika
10. Mészáros Jucus
11. Vidéki-Keliger Dániel
12. Mészáros Dóra
13. Csőke Dóra
+1. Vidéki János


Tehát, aki a szabadon választható fülbevalót nyerte nem más, mint Török Zita! Gratulálok, kérlek jelentkezz a linadesign27@gmail.com címen, hogy a részleteket megbeszélhessük! :)))

De! Senki se csüggedjen, mert ahogyan azt már korábban jeleztem, 77 fő elérésekor egy újabb játékot terveztem... Mindez azonban múltidő, mert elértük a 77-et, úgyhogy egy szusszanás után már jön is a következő lehetőség, hogy valaki egy csodaszép ékszert nyerjen! 

Te mit szeretnél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése