2011. május 23., hétfő

Hétfői tervek 2.

Szorgosan összegyűjtöttem, mik a teendők a hétre, és már nagyon vártam, hogy Vadjutka blogjában közzé is tehessem. Valahogy szeretem az ilyen rendszerezős dolgokat, amik keretet adnak a hétnek, a feladatoknak, az életnek...
Ma reggel "lezavartam" az első játékot, ami a blogban és a FB-on egyaránt zajlott. Azért írom kicsit fellengzősen, hogy "lezavartam", mert a tekintve a szerény rajongó tábort (akik viszont annál keményebb magot alkotnak:) ), kitűztem egy számot, amit kedvelésekkel lehetett elérni, magam sem gondoltam, hogy pár órával később már nagyban sorsolni fogok... A nyertes pedig megvan, már jelentkezett, örült, úgyhogy a heti tervek egyike már meg is valósult. Jól indul a hét, na:)
És itt nem állunk meg, hiszen még valamikor 30-40 főnél ígértem, hogy a bűvös 77 szám elérése esetén lesz egy ajándék. Na de mivel semmi sincs ingyen, ezt is egy kis játék keresetén belül lehet megnyerni. A pláne pedig az, hogy az új nyeremény abból az Amerikából származó csomagból kerül kisorsolásra, amit a múlt héten hozott a postás. 

A hét többi feladata is ehhez kapcsolódik: szépen lassan feldolgozni, tervezni, fotózni, feltölteni a Meskára...

A közeljövőben megvalósítandó tervem pedig egy WAMP-ra történő ellátogatás, melyről remélhetőleg sok-sok emlékkel térek haza, és végre belecsöppenhetek ebbe a rendkívül kedves, barátságos és szimpatikus alkotói körbe!

Kreatív hetet mindenkinek!:)

1 megjegyzés: