2011. június 6., hétfő

Hétfői tervek 4.

Az elkövetkezendő két hetem elég sűrű lesz, így gondos tervezést, szervezést igényel most minden. A múlt héten végre sikerült egy olyan napot elcsípnem, amikor sütött a Nap és én is itthon voltam, így végre sikerült lefotóznom egy csomó ékszert. Ezeket szépen lassan el is kezdtem töltögetni a Meskára, és ugye, hogy legutóbb írtam, hogy limitált szériában vannak jelenleg az újdonságok, mert mindenből egy kicsit rendeltem, hogy lássam megéri-e ezt az új forrást bevezetni. A válasz egyértelműen igen, mert gyönyörűségesek és bizony eddig nagy sikerük van:)


Ő lett az én személyes kedvencem, így egyet magamnak félre is tettem:)


Pegazus szárny, gyönyörű csiszolással, formával, kecses és nőies darab. Ezen a bőrszíjon kicsit vadabb, de láncra is fűzhető, úgy pedig elegáns.

A hét a blog fejlesztésével fog telni, illetve több megrendelésem is van, amiket el kell készítenem. És bár az esküvői szezon javában dübörög, én egy szuper szettet fogok készíteni, gyöngy és kristály kombinációjával. Lelki szemeim előtt nagyon tetszetős, remélhetőleg a valóságban is legalább ilyen szép lesz:) 
Ja, és persze még mindig van feldolgozatlan "anyag" a kis dobozomban, a tervek már azokkal kapcsolatban is megvannak!

Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése