2011. június 8., szerda

100 - Egy kis pillanatnyi összegzés

A mai nap folyamán megkaptam a századik pozitív értékelést a Meskán. Ezt egy egész napos 10 %-os kedvezménnyel ünnepeltem/ünnepeltük/ünnepeljük. Azért nagy dolog ez számomra, mert tulajdonképpen a semmiből indult ez a kis ékszerkészítő folyamat, és a legmerészebb álmaimban sem jutottam el idáig...
De a tények azok bizony makacs dolgok, és ezt mutatják, aminek én nagyon de nagyon örülök.
Aztán itt van a fészbúkos kedvelők:) 111, itt ez a nyerőszám. Hol lelkesebbek, hol kevésbé. De sok kedves mondatot, véleményt, hozzászólást kaptam már itt is, sőt vannak akikkel már jövőbeni "munkakapcsolatot" tervezünk:))
Ezek mind olyan inspirációk, amiktől lehet fejlődni, lépni egyről a kettőre, szélesíteni a spektrumot. Apropó, itt kell, hogy megmutassak nektek egy csodálatos képet!!!! Egy barátnőm hívta fel a figyelmem egy pályázatra, aminek a nevezése ugyan már lejárt, de örvendetes, hogy egy magyar lány ott van a legjobban húsz tervező között. Az egész arról szól, hogy a Swarovski hirdetett egy ékszerkészítő pályázatot, aminek fődíja hogy a londoni kiállításukon megjelenik az ékszer, sőt akár forgalomba is hozhatják!!! A feltétel nyilván az, hogy sok-sok Swarovskinak kell díszítenie az adott ékszert. Zömében nyakláncok vannak, nyilván abban jobban benne van a variációk lehetősége. Át is futottam a nevezők képeit, és ott bukkantam rá erre a gyönyörűségre:



Ez valami mesés! Nekem az északi hidegséget az eleganciával és a túlzásokkal jeleníti meg ez a nyakék. Mert ezt nem lehet egy szimpla nyakláncnak nevezni, ez dísze a nyaknak:))) Így első ránézésre az alapanyagköltsége sem két fillér, de egyszer van egy évben egy ilyen nívós verseny, vagy éppen egy esküvőre sem rossz kiegészítő.... Lelki szemeim előtt szinte már látom, amit egy ilyen húzza le a nyakam a nagy napon:)))) 

Na de most ébredjünk fel a csipkerózsikaálomból, és jól véssétek be a jövő hetet a naptárba MOST, mert meglepetés készülődik! Némi köze van a játék-kategóriához, és még annyit elárulok, hogy nem én vezényelem, de mindenről időben értesül mindenki!
Ugye izgultok már?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése