2011. július 18., hétfő

Hétfői tervek - 07.18.

"Hamarosan megtalálod a világban a helyedet, szerencsés fordulat várható ami kihat az élet minden területére." Ammmmmen.

Addig is dolgosan telnek a hétköznapok (és sajnos a hétvégék is...). Ma például végre lefotóztam egy csomó ékszert, amik kallódtak az asztalon. Van újdonság, van ami már ismert, csak új dizájnt kapott és vannak kísérletek is. És végre vannak színek!!!:) Mostanában annyira "bekékült" minden, hogy már egy kicsit zavart. Úgyhogy most igyekeztem vidám színeket használni. Íme:
Na jó, ez az első pont színtelen, de szééép:



Aztán van rózsaszín is:



És a fukszia:


Meg zöld is:


És elkészült az egyszerű, ám annál sikeresebb Szex én New York nyaklánc kék verziója is. Csak hogy legyen már valami kis kék is:)



És hogy mit fogok csinálni még a héten, ha már ma ennyire kidolgoztam magam? Nos, a válasz teklák! A kis amerikai dobozban ugyanis rátaláltam egy köteg tekla gyöngyre, amihez elkezdtem tervezgetni... Masnikat, szalagokat, charmokat álmodtam meg:) Remélem szép lesz!
Ahogy az előttünk álló hét is.

Biztatok mindenkit, hogy aki engem olvas, olvassa Vadjutka blogját is, illetve a többi szorgos hétfői tervet szövögető kolléganő írását!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése