2011. július 11., hétfő

Hétfői tervek

Ez a hét nagyon zsúfolt lesz. Munka, EFOTT, munka, EFOTT, munka, EFOTT és még egy kis munka és EFOTT is. Aki nem tudja, idén Szolnokon rendezik meg a fesztivált, amely keddtől vasárnapig tart, számtalan jó fellépővel, programmal. A magyar zenei világ krémje (legalábbis ami nekem a krémet jelenti) itt lesz. Olyan szuper fellépők lesznek, mint a 30Y, Vad Fruttik, Harcsa Vera, P.A.S.O., HS7, Quimby, Anima Sound System, Balkán Fanatik, Erik Sumo Band, Mystery Gang, Magashegyi Undeground stb... És persze lesznek stand up-osok is: Kiss Ádám, KAP és a többiek. Na, kinek van kedve jönni?:)
Ennek értelmében a héten sok aktivitás a kreatív énemre nem fog jutni, de titeket addig sem hagylak nyugodni:) Remek hírem van, az összes rivoli nyaklánc akciós státuszt kapott, az eddigi 3000 Ft helyett 2300 Ft-ért vásárolhatjátok meg őket. A kristályok átmérője 14 mm, én is egy ilyet viseltem az elmúlt hétvégén egy esküvőn és mondhatom hogy nem volt sikertelen:)
Már csak egy teendőm maradt, mégpedig hogy kihirdessem a Bermuda Blue nyaklánc nyertesét. Ha megengedtek egy kis statisztikát, akkor megemlítem, hogy104 (!) lájkoló, hozzászóló volt összesen. Többségében tengerpartra vágyunk, ami ezeken a forró napokon nem is csoda:)
Az ajándék pedig a 78-as sorszámú Zelei Timié, akinek sok szerettel gratulálok és kérlek ha olvasod a bejegyzést, a linadesign27@gmail.com címen jelentkezz, hogy megbeszéljük a részleteket. 

Kellemes, hőgutától mentes hetet Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése