2011. augusztus 30., kedd

Summer moved on...

Hivatalosan egy nap van még a nyárból, bevallom én nem is bánom, mert imádom az őszt! :) Azonban hoztam Nektek néhány fotót frissen készült alkotásaimról. Most először itt debütálnak az új képek, majd csak a későbbiekben töltöm a Meskára, addig lehet jelentkezni, ha valakinek megtetszik valami:)
Az első képek a Swarovski wing kollekció darabjai, amit levendula és zöld színben mutatok. A medálok 24 mm hosszúak, ezüst színű láncon lógnak, csodaszép csiszolásúak, alakjuk pedig nem szimmetrikus.





Maradva a levendula-fílingnél apró briolettekből is készítettem újdonságot. Nemrég egy Swarovski üzletben láttam hasonlót, az adta az ötlete, hogy én bizony töredék áron el tudom készíteni az ottanihoz képest:) Lám-lám:






Végül pedig egy halacska. Ennek fotózására rengeteg ötletem volt, de végül maradt az itthoni megszokott környezet... Capri blue a hivatalos szín-megnevezés, 18mm-es a medál, jó kis tömzsi:)




Ha bárkinek kérdése van az árakkal kapcsolatban, a linadesign27@gmail.com-on lehet érdeklődni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése