2011. szeptember 23., péntek

I LOVE ŐSZ

Ugyan az időjárás alapján még nem feltétlenül gondolnánk, hogy ősz van, azért a természet már kezd őszi köntösbe bújni. Nekem ez a kedvenc évszakom (meg a tél a hóesés miatt és tavasz a maga friss illatával, talán a nyár is... vízparton koktélt szürcsölve... :) ). 
 Szóval nagyon kedvelem ezt az évszakot a meleg színek, a erdei séták és a hulló gesztenyék miatt... Itt a Tisza-parton van egy gyönyörű sétány, ahol rengeteg gesztenyefa van. Ilyenkor ősszel ki szoktam menni és amit a környékbeli óvodákból és iskolákból kiszabadult gyerekek meghagytak abból én is begyűjtök néhányat és dekorációként felhasználok. A lakásunkat is igyekszem feldíszíteni, bár az igazi elmebaj karácsony előtt szokott rám törni, na akkor aztán minden bevethető égősort aggatok jobbra-balra, gyertyákat, illatmécseseket gyújtok és egy pohár finom forralt bor mellett elmélkedem, hogy idén vajon kinek mit fogok venni vagy készíteni. Mióta mások örömére is csinálok ékszereket, azóta rájöttem, hogy 2 lépéssel előbbre kell gondolkodni, hogy elkészüljenek az ékszerek addigra, mikor jön a "szezon". És most pedig vészesen közeledik, repülnek a napok és nekem pedig el kellett gondolkodnom az ünnepi felhozatalon. Kihasználva azt, hogy még a ködös idő előtt sikerült megfáznom és itthon vagyok, felcsaptam a laptopot és nekiláttam az ötletelésnek. Csak úgy szárnyaltak a gondolataim, és fejben kialakult minden, talán a kelleténél több is:) Annyit már most elárulok, hogy a vidám, színes és változatos formák mellett az elegáns vonalat is próbálom kialakítani sok-sok gyöngy felhasználásával. A távlati tervekről pedig csak egy szó: ESKÜVŐ:)

Na de ne szaladjunk ennyire előre, biztatok mindenkit, hogy ha tehetitek sétáljatok nagyokat a természetben, túrázzatok, szedjetek gombát és élvezzétek a Nap gyengéden simogató kellemes sugarait:)




Szép őszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése