2011. szeptember 18., vasárnap

A nyertesek!

Hát hol is kezdjem...

Amikor kitaláltam, hogy szervezek egy ilyesfajta játékot, akkor arra gondoltam, hogy biztosan lesz sok játékoskedvű ember közületek, aki majd lelkesen megoszt és lájkol. De azt álmomban sem gondoltam volna, hogy 196-an fogtok játszani és ezáltal napról-napra egyre több ismerőst generálni. Számomra ez hihetetlen:) És nem csak a szokásos mellébeszélős duma szól belőlem, amikor azt mondom, hogy legszívesebben mindenkinek adnék ajándékot. De nyilván erre nincs lehetőségem, így kénytelen voltam most is sorsolni. Elővettem a kis kockás füzetem, és a képek alatti neveket szorgosan elkezdtem kijegyzetelni. Így alakult ki a 196 fős mezőny, amiből a két következő, remélhetőleg boldog nyertes került ki:

1. 48-as : Betti Szepesy

2. 183-as: Éva Mezei

Sok szeretettel gratulálok Nektek, kérlek titeket, hogy a linadesign27@gmail.com címen jelentkezzetek, hogy egyeztessük ki mit választott. ( A statisztikám szerint Bettinél több alternatíva van, míg Éva a kristály brioletteket nézte ki magának.)

Itt pedig a sorolás dokumentálását mutatom meg:







Hamarosan jövök az őszi-téli ékszerekkel. Lesznek gyöngyök, elegáns karkötők, nyakláncok és fülbevalók is. És amit Ti szeretnétek:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése