2011. november 27., vasárnap

Készülődés, legújabbak, örömhír

Advent első vasárnapja van. Sorra nyílnak a vásárok ahol illatozik a forralt bor, a kenyérlángos, kigyúlnak a díszvilágítások városszerte és az ablakokban is. Megkezdődött tehát a visszaszámlálás, nekem is mint sok alkotónak vészesen fogy az idő arra, hogy mindennel időben készen legyek:)

Ez a hétvége is sok munkával járt, most mutatok nektek néhány werk fotót, ne várjatok tőlük művészi beállításokat és csodás utómunkát, örülök hogy egyáltalán fényképezni volt időm:)

Zömében teljesen új dolgok készültek, sok-sok megrendelés és mellettük néhány mindenki számára elérhető darab. Összességében elmondhatom hogy az aktuális Swarovski trendeknek megfelelő, vadiúj formák, színek.

Az első a legkülönlegesebb darab, a kép nem igazán adja át ennek a gyönyörű briolettnek a csillogását. 50 mm-es(!!!) a kristály, egyetlen egy darabot fogok feltölteni a Meskára, persze ha hamarabb nem tetszik meg valakinek. Ára: 15500 Ft.


 A Miss U Heart sorozat idén jelent meg a Swarovski kínálatában. Masszív kristályok, a hivatalos leírás szerint a nagy szívben kis szív kombináció az örök szerelmet jelzi:) Én örökre szeretni fogom őket, az már biztos:) 5 féle színben készítettem: Golden shadow (arany), Jet (fekete), Siam (piros), Purple violet (lila), Astral pink (narancssárgás)Mérete: 27*26 mm.Ára: 5000 Ft


A Wild heart kollekció gyönyörűen csillogó medáltartókat kapott, így igazi ünnepi darabok készültek.  A következő színekben választható: Crystal (áttetsző), Rosaline (halvány rózsaszín), Red magma (vörös). Méret: 27mm. Ára: 5000 Ft.


Azoknak, akik nem szeretik a feltűnő ékszereket itt a Flat Birolette család. 17mm-es kristályok csodálatos csiszolással. Apró, de mégis különleges ékszerek. Színek: Ruby (rubint), Olivine (olíva zöld), Jet (fekete). Ára: 2900 Ft.


A Pegazusok... :)Tavaly még csak magamnak készítettem egyet, mert szerettem volna egy különleges alakzatot, olyat amilyen csak nekem van. De annyira tetszett másoknak is, hogy most a nagyközönség elé tárom a titkos fegyverem, én ebben hódítottam végig a nyarat, persze a kíváncsi női szemek tekintetében:) Tessék, lássék 50 mm-es kivételes darabok bőrre fűzve. Háromféle árnyalatban: Silver Shade (ezüstös árnyék), Golden Shadow (arany), Copper (konyak). Limitált kiadás 1-1 darab van mindössze belőlük. Ár: 9500 Ft




Ha bárkinek kérdése van az ékszerekkel kapcsolatban nyugodtan kérdezhet : linadesign27@gmail.com 

Végül pedig egy szuper hír. Az alkotók körében nem kell bemutatni senkinek Vadjutkát és az Ő kivételesen szép és egyedi ékszereit. Programja, a Rikkancs Program egy olyan remek kezdeményezés amely által nem csak őt ismerhetik meg egyre többen az alkotótársak blogfelületein, hanem ő maga is lehetőséget nyújt ezen embereknek hogy minél szélesebb körben válhassanak ismertté. Örömmel jelentem, hogy mától én is e program tagja vagyok, buzdítok mindenkit hogy látogassa meg oldalát és webshopjainak kínálatát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése