2011. november 13., vasárnap

A Márton-napi játék nyertese

Sziasztok!

Egy számomra nagyon érdekes játékon vagyunk túl, amiből sok információt leszűrtem arra vonatkozóan, hogy mik azok az ékszerek amik leginkább elnyerte a tetszéseteket. Egyértelmű, hogy vannak "slágertermékek", de olyan ékszerek is kaptak jócskán voksot, amik iránt eddig kisebb volt a kereslet. Tulajdonképpen csak néhány darab maradt ki a sorból, de nyilván amikor a legszebbet kell kiválasztani, akkor nem az egyszerűbb hétköznapi darabokat jelöli az ember.

Az összesítés azért volt nehéz, mert nem igazán tudtam különbséget tenni a blogos hozzászólások illetve a FB-os hozzászólások tulajdonosai között, kihagyni viszont nem szerettem volna senkit, tehát most kivételesen volt aki dupla eséllyel indult, most is tanultam valamit a játék kiírással kapcsolatban:)

Ami eltért az eddig megszokottaktól, hogy nem neveztem meg nyereményt. Azt kértem Tőletek, hogy nevezzétek meg a kedvenceket, ennek pedig az volt az oka, hogy azt találtam ki, hogy a nyertes által választott favorit lesz a nyeremény:)

Ennek fényében tehát tokkal vonóval 73 játékost számláltam összesen, és a jó szokás szerint a random.org segítségével sorsoltam.  A nyertes pedig a 63-as rajtszámú Andi Tímár nyert. Ő a karácsonyos gyurmás kombinációra szavazott, így ezt nyerted meg:)))

Remélem, hogy örülsz és kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a linadesign27@gmail.com címen.

A többieknek pedig NAGYON KÖSZÖNÖM!


Az élet pedig nem áll meg, aki ma látogatta a Fb-oldalt az már láthatta a karácsonyi ékszerek egy részét (erre a link-re kattintva meg tudod nézni). 


 

Ami még fontos, hogy rohamosan közeledünk a MESKA-BOLT 1 éves születésnapjához. Ennek apropóján újabb meglepetések várhatóak:)

És persze a 10%-os akció még mindig tart egy pár napig:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése