2011. november 21., hétfő

A visszaszámlálás megkezdődött...

A Karácsony az az ünnep, amit egész évben nagy izgalommal várok. Eleve szeretem a telet, néha kifejezetten jó egy ködös napon itthon begubózva Jóbarátok-maratont tartani és közben azon filózni, hogy kinek mit vegyek/készítsek ajándékba. Ekkor született az az ötlet is, hogy a hétköznapi bejegyzések mellett az ünnep közeledtével tematikus írásokat is készítsek, egyfajta ajánló jelleggel. Mivel a napokban bevásároltam néhány kötelező adventi újságot, így arra gondoltam hogy az első  iromány ezekről fog szólni.

Kézműves alkotó révén kihagyhatatlan darab a Praktika magazin. A karácsonyi szám eleve vastagabb a sok-sok ötlet miatt, így már eleve szimpatikus volt, nem volt kérdés hogy megveszem. Szeretem a friss újság illatát, a Praktikáét kifejezetten (másik kedvencem a Stahl újságok illata) így örömmel vetettem bele magam a lapozgatásba. Nem csalódtam. Számtalan ötlet, fotókkal illusztrálva érthető leírásokkal. Kedvelem a sablonokat a közepén, amit sok egyéb dologra fel lehet használni. Tetszettek a fenyődíszek, ide is beékelte magát a hagyományos magyaros vonal. Egyre izgatottabban várom a recept rovatot, ezek is elnyerték a tetszésemet. Ezenkívül remek ajándéktippeket találhatunk benne és ami nagyon praktikus, hogy a magazin végén minden egyes ötlethez megtaláljuk az összes kelléket rövid leírással. 

A következő kötelező darab az Otthon magazin. Minden hónapban megveszem, imádom a sok lakberendezési és dekorációs tippet. Ebben a számban megtudhatjuk mik a legtrendibb karácsonyi díszek, van fehér műfenyőtől kezdve a klasszikus stílusig minden. Vidékies berendezésű de modern ház bemutatása a Balaton partjától, a szokásos kis lakásos megoldások, szóval minden. Szuper receptek, ízléses ajándék ötletek minden korosztálynak, valamint az újdonság rovat. 

És a harmadik az Éva magazin adventi kiadása. Ez volt a legnagyobb meglepetés. Olvastam már róla egy beharangozót és az alapján nagyon kíváncsi voltam. És tényleg szuper! Csak ajánlani tudom. Érdekes cikkek, tudnivalók a karácsonyról, néhány képpel illusztrált téli mozgásforma, viccesek, jópofák. Pénztárcabarát ajándéktippek, receptek. De még mennyi. Variációk almás sütire, gesztenyés ételekre, vega kombinációk, halas ételek. Forró italok a hideg téli estékre, szívet melengető kézműves vásár saját készítésű sütikkel és tárgyakkal. És ami a legjobb, egy egész oldalas Meska-ajánló:))) Ugyan én nem szerepelek benne, de nagyon örülök annak hogy egyre szélesebb körben válik ismertté és elismertté a sok egyedi ékszer, varromány, festmény.

Végül pedig egy internetről letölthető lapozgatnivaló itt, hogy azoknak is kedvezzek akik nem szeretnének lemaradni a külföldi trendekről sem:)
Kellemes készülődést mindenkinek! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése