2012. január 5., csütörtök

Ajánló

Itt az új év és ahelyett, hogy lelkesen ugrabugrálnék egy jó kis fittness-órán vagy izzadnék egy szaunában (ahogy azt egyébként terveztem), most itthon fekszem betegen:(

Na de erre valók a tervek, hogy szépen áthúzzuk őket egy nagy tollvonással és készítsünk helyettük újakat:)

Így történt ma is, mert hazafelé az orvostól arra gondoltam, hogy legalább ne teljen haszontalanul ez a pár nap, végre akad időm olyanokra is, amikre amúgy ritkán. Ilyen például a nyálcsorgató gasztronómiai lapok olvasgatása. Az egyik karácsonyi bejegyzésben már írtam arról, hogy buzgó rajongója vagyok a Stahl magazinoknak, és bár nem sok receptet valósítottam még meg az ott olvasottakból, szeretem hogy értelmes cikkeket, tippeket, ötleteket olvashatok méghozzá esztétikus képekkel illusztrálva igényes kiadásban. És noha tudom, hogy nem ő találta fel a spanyol viaszt e téren, mégis megsüvegelendő hogy ilyen szép kis üzletágat alakított ki belőle szerényen, egyszerűen.

Nem is értem, hogy eddig miért nem vettem meg a téli különszámot amiben egy csomó ínycsiklandó édesség van?! Torták, poharas krémek, linzerek, száraz sütik, krémes sütik, szóval minden amitől beindul az ember fantáziája, pedig én alapvetően nem is vagyok édesszájú:) Vannak egyszerűbb, kezdőknek való receptek és komolyabb szakértelmet igénylők is. Gondos, minden részletre kiterjedő leírás, és csodaszép fotók!

Úgyhogy ezennel megfogadom, hogy ebből valamit tuti elkészítek:))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése