2012. január 3., kedd

Végre sorsoltam:)

Köszöntelek Titeket a 2012-es esztendőben:) 

Köszönöm a sok lájkot és jókívánságot, nem hittem hogy ennyien lesztek online az év utolsó napján:) Nem is húzom az időt, egy kis késéssel ugyan de megtörtént a sorsolás. Ezúttal nem voltam szőrös szívű, mindenki bekerült a kalapba, ami azt jelenti hogy összesen 111 jelentkező közül sorsoltam a random.org-gal, és aki nyert az nem más, mint Tarnai Edit!!!! Sok szeretettel gratulálok Neked, kérlek írj majd nekem egy levelet, hogy megbeszéljük a részleteket. A nyereményed egy 3000 Ft-os vásárlási utalvány, amit a Meska boltból választhatsz, vagy ha van valami kívánságod, akkor igyekszem megvalósítani azt:)

Sok szépet és jót mindenkinek!



2 megjegyzés:

  1. szia!
    ezeket az édes állatka figurákat amiket belinkeltél ide sorba, esetleg nem lehet nálad megvásárolni?kulcstartónak kellene.köszi.kateeka

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ezek az apróságok a LOVLOTS kollekció részei, csak a Swarovski üzletekben lehet őket megvásárolni, sajnos elég drágán:(

    VálaszTörlés