2012. január 24., kedd

"Be My Valentine 2012"

Éppen, hogy elmúlt a karácsony, a szilveszter és mindenki megkezdte a 2012-es évet, már is itt a farsangi és báli szezon valamint a Valentin-nap. Sok helyen olvasom már most, hogy ki mennyire utálja ezt a napot a piros rózsákkal, szívecskéket ölelő macikkal és társaikkal együtt. De azért ha őszinték akarunk lenni legalább magunkhoz, akkor nyugodtan bevallhatjuk, hogy igenis készülünk rá, ha mással nem legalább egy jó vacsorával, egy üveg borral vagy egy jó programmal. 

Azonban én most azoknak szeretnék mutatni néhány ékszert, akik igenis tündökölni szeretnének eme jeles napon, vagy az általuk szeretett hölgyet szeretnék megajándékozni egy aprósággal.

A kollekció a Swarovski Wild Heart medáljait tartalmazza, melyek csodálatosan csillognak-villognak. Ezt fokozandó, strasszokkal kirakott medáltartó alapra helyeztem őket, végül pedig ezüstözött láncra akasztottam. A medál mérete 27*22mm, tehát abszolút ideális egy szép dekoltázshoz:)
 A különbség a színekből adódó, én az alábbi jelzőket társítottam hozzájuk:

1.SZEXI


2. ROMANTIKUS


3. ELEGÁNS



Én azt hiszem, hogy ebből a három kategóriából mindenki tud azonosulni valamelyikkel, vagy akár többel is:)

Hamarosan feltöltöm őket a Meskára is, de aki előbb szeretne lecsapni valamelyikre, az a linadesign27@gmail.com címre írva megteheti ezt.  

Ha pedig szeretnétek még több információt megtudni a szerelmesek ünnepéről, a wikipédia segít:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése