2012. január 20., péntek

Az angyalos sztori

Ahogyan azt már a Fb-on olvashattátok és láthattátok, beneveztem az Angel's Army által meghirdetett játékra, ahol a feladat nem más, mint ékszerek tervezése és készítése az 'angyalok' részére.
Már a felhívás olvasásakor elkezdtem gondolkozni, hogy vajon milyen alkotással rukkoljak elő. Több verzió kavargott a fejemben, sőt egy karkötőt már el is készítettem, de valahogy nem éreztem benne az erőt:)
Aztán jött a Swarovski kristályos gyöngyfűzéses őrület, és valahogy már kész is volt az első pályamű:) 



 


Majd a sok fotó után jött az ötlet, hogy mi lenne ha valami montázsszerű képet szerkesztenék, amin több aspektusból is látható a karkötő és az angyalka. De mivel ilyen képet még nem csináltam, így feladtam magamnak a leckét, mert nagyjából egy délelőttömbe telt, mire összehoztam ezt:



Itt jegyzem meg, hogy ha valaki tud egyszerű de nagyszerű programot ilyen jellegű képek készítéséhez, nagyon boldog lennék ha megosztaná velem:)

A másik ékszer pedig egy nyaklánc lett. Igazság szerint eredetileg fülbevalóban gondolkoztam, de addig pakolásztam az asztalon a Pegazus szárnyakat, hogy végül kialakult belőle egy pompás nyaklánc. Egy 50mm-es arany szárnyhoz illesztettem egy konyak színű kistestvért, ami 28mm-es. Ezek találkozásához pedig sok-sok apró citrin ásványt fűztem, és bevallom beleszerettem ebbe a kompozícióba. 
Erről is készítettem több képet:


De végül ő lett a befutó:



Ha valamelyik alkotás elnyerte a tetszéseteket, az alábbi két hivatkozásra kattintva tudtok rájuk egy-egy szavazatot adni LIKE formájában:



Ha szavaztok, azt nagyon megköszönöm:)


Legyen szép a napotok!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése