2012. január 17., kedd

Chan Luu Rainbow


Hát az úgy volt, hogy böngésztem a neten új ötletek iránt.... :)

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ha elkezdek keresgélni egy adott ötlet iránt, akkor rendre beleesem abba a hibába, hogy begyűjtök mellé még 4-5 új irányt, mert annyira jók, hogy ki kell próbálnom. Így történt most is, amikor az esküvői ékszerekhez kerestem apróságokat ismét elkalandoztam. De a végeredményt látva nem szomorkodom.

Chan Luu egy japán tervező, kollekciójában elsősorban karkötők, nyakláncok, fülbevalók és sálak széles választéka található meg. Olyan hírességek viselik ékszereit, mint például Gisele Bundchen, Jennifer Aniston, Beyonce, Eva Longoria, Kate Hudson, Rihanna, Julia Roberts, vagy éppen David Guetta, mert Chan Luu a férfiakra is gondolt:)
Ennek megfelelően egy-egy karkötője 150-400 $ között mozog.

Az én karkötőm mi más koncepció alapján készülhetett volna, mint a szivárvány:) Valamiért nagyon rá vagyok kattanva, de ezt már egy korábbi bejegyzésben boncolgattam:) Gondosan kiválogattam a gyönyörű Swarovski kristályokat(19 színárnyalatot!), bőrszálra fűztem őket, és így egy két soros karkötőt kaptam.

Most pedig nézzétek meg a végeredményt:










2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon szépek, ezt a módszert én is tervezem, hogy kipróbálom, de mindig találok valami csomózni valót, hogy a gyöngyöket háttérbe szorítsam! Fb-on már régóta figyelemmel kísérem miket alkotsz, és büszke lehetsz magadra! :):):) Csak így tovább!:)
    Üdv: Angi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Angi, nagyon kedves vagy:) Hetek óta tervezem, hogy nekilátok, sok tutorialt végignéztem, először gömb alakú gyönggyel próbálkoztam, de ez a bicone alakzat jobban bevált. Jó alkotást Neked is:)

    VálaszTörlés