2011. június 13., hétfő

Hétfői tervek 5.

Ugyan ez nem egy dolgos hétfő, a munkát tekintve, mégis remek alkalom a teendők összegzéséhez. Hát hol is kezdjem? A héten egy nagy megmérettetés előtt állok, ami független az ékszerkészítéstől, de mérföldkő az ember életében. Úgyhogy nagyjából ekörül fog forogni a hetem.
Na de itt az én kis fészbúkos közösségem, és az ott zajló játék! Az Urban:Eve-vel indított közös játékunk már ma a felülmúlta a várakozásaimat, lényegében már most megdupláztuk a jelenlevők számát:) A játék péntekig tart, jelentkezni itt lehet: http://www.facebook.com/UrbanEveBlog?sk=app_133790793364400

Éééés a hétre tartogattam a briolett fülbevalókat, amik nagyon picik, de nagyon szépek. Példa erre a Golden Shadow árnyalat:


Szép hetet Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép füli!

    Drukkolok a megmérettetéshez - bármi is legyen az!

    VálaszTörlés
  2. Szép fülbevaló, biztos csak úgy szórja a fényt! A játékhoz én is csatlakoztam, reménykedek, hátha sikerül nyerni is ;)

    VálaszTörlés