2011. június 20., hétfő

Hétfői tervek - sokadik:)

Megint hétfő... jutott eszembe reggel a Jazz+Az száma, de szerencsére nem ébredtem olyan borús reggelre, mint amilyet a dal előre jelezne:)

Kezdjük az egyik fontos hírrel!!! Az Urban:Eve blog/oldal és az én kis linadizájnom első sikeres játékán vagyunk túl, mára ígértem a nyertest! Hosszas dobpörgés és sejtelmes zenei alásfestés után, amit most ide kell képzelni, elárulom, hogy Pócos Mária, vagyis Mira nyerte az általam felajánlott (és egyik kedvenc) nyakláncot!!!! Sok-sok gratuláció neki, hiszen igen szép számmal voltak jelentkezők, most neki kedvezett fortuna. A héten már repül is hozzá az ajándék!

A következő fontos dolog pedig az, hogy mától 10 napig, vagyis a hónap végéig 10% kedvezménnyel vásárolhattok a teljes árú ékszerekből! Ezt fogom a Facebook-on is hirdetni, illetve a Meskán is igyekszem majd feltüntetni! Mostanság hasonló akció már nem lesz, majd legfeljebb nyár végén, "ami marad" alapon:)

Jön még pár újdonság, például az egyik kedvenc halacskám:) 18 mm-es, Capri Blue szín, igazi nyári viselet, nézzétek csak:



Érdekes, hogy egyébként nem vagyok a kék szín rajongója ruházatban, lakberendezési témában meg egyéb kiegészítők terén sem, de valahogy ezek a Swarovski kékek, ha nevezhetem őket így, magával ragadnak:))))


Nem maradt más hátra, mint összegezni! Rendet kell tennem a kis alkotó kuckómban, mindeütt csak tanulnivaló áll halomban, ez nem állapot,és már nincs is rájuk szükség:))) Újdonságokat feltölteni, akciót meghirdetni, strandon napozni! (és ezek között elmenni dolgozni és pénzt keresni)

Ha Jazz+Az-zal nyitottam, azzal is búcsúzom el: "Ma úgy vagyok, hogy jól vagyok...."

1 megjegyzés: