2011. június 27., hétfő

Hétfői tervek

MZ/X jelentkezz!

 Jelentkezem! Méghozzá egy rövidke bejegyzéssel!

Sajnos a múlthéten nem sikerült maradéktalanul betartanom a terveimet, elég zűrös kis hetem volt, a hétvégéről nem is beszélve! Legyen elég annyi személyes vonatkozása a mai bejegyzésnek, hogy ne vegyetek nagyobb cipőt, mint a lábatok, mert könnyen legurulhattok a lépcsőn...

Ez a hét arról fog szólni, hogy összekaparom magam hamvaimból, és elkezdek tervezni egy újabb amerikai beszerzést:) Már most izgulok, mert az első rendelés nagy örömmel töltött el, és nagy sikert aratott a vásárlók körében, így bátran vállalom az kihívást! Nem tudom emlékeztek-e a Made in Hungary fülbevalóra, na arra például több "előjegyzés" érkezett:) Nem hiába, ami szép az szép:)

Ma este pedig összeütöttem magamnak egy "keribredsós" nyakláncot. Bevallom ez nem saját ötlet, de nagyon megtetszett és gyorsan legyárottam magamnak egy másolatot:) Most megmutatom az ötlet forrását, holnap pedig az én verziómat!

Forrás: www.etsy.com


Jaaaa, és ne feledjétek, hogy még tart a Meskás akció!


U.i.: Igyekszem minden levélre hamar válaszolni, már csak 1-2 dologgal vagyok adós, köszönöm a türelmet:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése