2011. július 4., hétfő

Hétfői tervek - Dilemma

Újabb hétfő, jön a jól megszokott bejegyzés. Az a baj, hogy csak hétfőnként tudok időt szakítani egy kis iromány készítésre. Eddig ugyanis tanultam, és szerintem mindannyian tudjuk, hogy tanulás közben +édes+ a munka, és a kreatívkodás. Most viszont vége a tanulásnak, így a tanulási szünetnek is, és folytatódik a kőkemény igazi munka:(( Ugyanis nekem ez az ékszerkészítés csak az édes hobbi. Most. Még. De egyelőre sajnos elég kevés időm jut erre, az utóbbi hetekben nem sok újdonsággal tudtam előrukkolni. Persze apránként készítem a megrendeléseket, és néha becsúszik egy ötlet, mint a hétvégén például egy bokalánc-karlánc kombó, azonos icipici kristállyal díszítve. Apropó, közületek van aki hord ilyesmit, vagy szívesen látna a Meskán? Akit érdekel, írjon nekem, és küldök képet róla, de az sem elképzelhetetlen, hogy hamarosan lefotózok egyet és feltöltöm:)
A főcímhez kapcsolódva pedig a hét dilemmája, hogy tudok kialakítani egy olyan heti rutint, amiben mindenre van idő. Bár most így hirtelen kicsit szélmalomharcnak érzem, de hátha, ötleteket szívesen fogadok, gondolom nem csak nekem nem elég 24 óra egy napra:)))

Más.
Emlékeztek, hogy pár hete egy bejegyzésben egy gyönyörű kék zuhatag-szerű nyakéket mutattam? Nos, ugyebár ez egy versenymű volt, amely a 2011-es európai Swarovski tervezői versenyre készült, ahol az előkelő harmadik helyet érte el:) DE ennél sokkal nagyobb érdem, hogy a második helyezést egy magyar lány, Császár Babett érte el, akinek én most látatlanban is nagyon-nagyon gratulálok!!!!!
Az alábbi linken pedig az is kiderül, ki lett az első: http://www.urbanbeautiful.com/en/winners/

A hétre pedig tervezek egy játékot, hogy egy kicsit feldobjuk az uborkaszezont, és ne szomorkodjanak azok se, akik nem süttethetik magukat a vízparton!:)

Annyit elárulok, hogy az ajándék egy olyan nyaklánc lesz, mint amit az Urban:Eve-vel közös játékunkban sorsoltunk. Akkor nagy sikere volt, meglátjuk tetszik-e még nektek:))

Róla van szó:


 Részletek holnap este!

Addig is olvassátok mások terveit is a www.vadjutka.hu oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése