2011. július 6., szerda

Nyári játék!

Elérkezett a várva-várt játék! Arra gondoltam, hogy ezúttal a véleményeteket is szeretném kikérni, így az alábbi feltételek mellett lehet részt venni a játékban:

1.Like a bejegyzésre!
2.Kíváncsi vagyok hova mentek, vagy mennétek el nyaralni! Ezt egy kommentben kérlek hagyjátok meg:) A hozzászólások a blogon és a FB-on egyaránt beszámítanak, a játék végén összesítem őket.

/Megosztani nem muszáj, de örömmel veszem:) /

És mi az ajándék?

Ahogy ígértem, egy gyönyörű Bermuda Blue nyaklánc!


A játék vasárnap estig tart, mindent bele! :)

13 megjegyzés:

  1. Kőszegre megyünk, az Iskola a határon-t megkeresni:)

    VálaszTörlés
  2. Kőszeg szép hely, ott már én is jártam, egy téli kiránduláson, nagy hóesés közepette:)

    VálaszTörlés
  3. Én Sopronba mennék, ha lenne rá lehetőségem, vagy 20 éve voltam, azóta is visszavágyom:))

    FB-n Mayer Margit néven vagyok:))

    VálaszTörlés
  4. Balatonra megyek, de Párizsba mennék a legszívesebben, persze sok költőpénzzel.
    FB: Zömbik Mónika

    VálaszTörlés
  5. Párizs... nekem is nagy szerelmem:)

    VálaszTörlés
  6. Korfura mennénk vissza a nászutunk helyszínére... mesés volt:)

    VálaszTörlés
  7. Nem megyünk nyaralni sajnos....A nyaklánc csodás,osztva,likézve:)

    VálaszTörlés
  8. Moszkvába mennék, vagy Szentpétervárra! :)

    VálaszTörlés
  9. Balatonlellére megyünk (mindjárt, hurrá!), de Görögországba mennék legszívesebben, egy kis tengerparti faluba. :-) Meg Párizsba is. Meg Svédországba körutazásra. Megmegemegmeg... :-D

    VálaszTörlés
  10. Sok voks érkezik a Balatonra, de érdekes, hogy például Horvátország, vagy Olaszország ritka. Amerikába például senki nem szeretne menni? :) Bár amennyi macera van állítólag a vízumszerzéssel, nem csodálom:)

    VálaszTörlés
  11. Szívem szerint a gyerekekkel és a férjemmel Montenegró csodás tengerpartjára Budva környékére utaznék:)

    VálaszTörlés
  12. Megosztottam:) Mallorcai utat tervezünk, de amennyiben nem oldom meg, hogy ne látszódjanak a tetoválásaim, anyu nem fog elvinni.:D Így marad Balaton.

    VálaszTörlés
  13. Én is megosztom! :) Gyönyörű ez a nyaklánc! ^^ Mi Vőlegénykémmel és 2 barátunkkal Zakynthosra megyünk majd szeptember elején. Addig meg marad a strand, meg a környékbeli pancsolási lehetőségek. A facebook-os nevem Horváth Évi. ^^

    VálaszTörlés